Nå har jeg sett meg lei av disse problemene med å gå OPP i vekt etter amming osv!Vet det kanskje ikke er det vanligste prob. folk har,men jeg har alltid vært slank,og 1.år etter fødsel,amming osv ligger jeg desverre nesten 7kilo under normalvekta mi(det jeg veide før graviditeten):(
Merker jeg har det litt travelt med å gå disse opp igjen,er jo bare 5uker ca siden vi sluttet helt med ammingen:P men snart sommer ol.så nå er det nok!!!!DERFOR stumper jeg røyken i tilegg;)
Er da på dag 2 idag...men har virkelig trua på meg selv denne gangen;):D SKAL klare det!Yes!!!Er jo hardt,uff...har sååå lyst på røyk,men går jo over,så er bare å holde ut!
Har nesten ikke gjort anne enn å spise på ett el.annet idag,så da må det vel skje noe med vekta tilslutt å skulle man tro:P hahaha...jaja!Blogges.
-Tjandra
******************************************
må bare legge til det att jeg faktisk spiser myyye til vanlig og,men er ikke lett for alle å gå opp i vekt heller faktisk,er bare så tabu tema...måtte bare legge det til;)lei mange kommentarer på att jeg er så tynn(:(...) VIL ikke være det:P Men hååååper jeg er en av de som lettere legger p meg hvis jeg slutter å røyke!!!:D
3 kommentarer:
Hei. Jeg sliter med å gå ned i vekt:( Er sikkert like vanskelig å gå opp i vekt. Jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid og det ente med at jeg gikk opp 30 kilo i svangerskapet. Huff:( det var ganske tungt.. Lykke til da.Dette klarer du. Ha en fin kveld. Klem
Hei! Jeg er så enig så enig!!! Jeg har akkurat det samme problemet som deg, og det er no dritt!!!!! Hater å være så tynn, men det hjelper jo ikke hvor mye jeg spiser eller noe, for vekta er jo like lav uansett. Vært spesielt ille etter jeg fikk barn, siden jeg ammet og sånt også. Jeg vil opp opp opp!!!! Er lei av kommentarer om at jeg er så tynn, lei av å høre om spiseforstyrrelser osv. De skulle bare visst hvor mye jeg ønsket å gå opp i vekt! (ikke alt for mye selvølgelig, men til normalen ihvertfall;))
MEN- what to do?
Nei, du får stå på! Det vil nok stabilisere seg etterhvert;-)
Det beste er ihvertfall å spise normalt, og sunt. Har hørt det skal hjelpe å trene også, så vi får vel begynne å bygge muskler;P Det er det eneste jeg ikke har prøvd enda, verdt et forsøk da! hehe!
Vi snakkes!
Klem<3
hilde:
jeg tror det er like vanskelig begge deler,enig der;)
takk takk,skal klare dette:D
klem til deg
christina:
det er kjempe slitsomt!!!får av en el.annen grunn,føler folk de kan si og mene så mye om vekta vår fordi vi er tynne!lei det!man sier jo ikke til en stor dame "du er så feit,se å slank deg" men å slenge ut "du er sååå tynn,begynn å spis" osv DET er lissom ok å si???NOT!
har også hørt det lønner seg å trene,bygge muskler,samtidig som man spiser sunt å godt!er vel å trene som er eneste jeg ikke har prøvd heller...så blir det ikke bedre etter røykeslutt nå,så får vi begynne sammen;):P hehe...
gleder meg til å se dere p fredag;)stooor kos
<3
Legg inn en kommentar