har hatt nok en super helg!!!Nora har vært hos pappa fra fredag til ikveld.På fredagen var det tid for feiring av bursdagen til Marita!Alle oss mødrene fra "barsel" gruppa var med + noen fler,det var veldig koselig!Resten av gjengen dro videre ut på byen,men da ble jeg hentet pga.jeg ikke kan danse med foten min!:(
På lørdagen dro jeg og Stian til svergie,det var en kjempe koselig tur,fikk handlet litt mat osv.så bare slappet vi av her,føre det kom noen folk hit å tok noen øl!:D
idag har jeg bare slappet av,snart kommer snuppa hjem,gleder meg,savner hun alt;)<3
Yes...legger med noen bilder fra fredag.Tjandra.
2 kommentarer:
Var kjempekoselig på fredag!! Leke sammen med jentene snart? snuppae nsten frisk nå, så lørdag, søndag eller en gang neste uke?
ja det var kjempe koselig;D
vil gjerne leke!!!men kan ikke lørdag-søndag,men kanskje mandag???hadde vært KOOOS!!!!!;)klem
Legg inn en kommentar