onsdag 6. mai 2009

Tattoo...

Har så sykt lyst på enda en tattoering!!!men er isåfall litt usikker på hvor/hva,men har så lyst på en litt større,på korsryggen + litt oppover langs ryggen!Men uff,sikkert vondt der:P Hadde egentlig tenkt å ta på korsryggen for lenge siden,men droppet det da fler sa att hvis man skal føde setter de ikke epedural bedøvelse hvis du har det der.MEN,nå har jeg født ett barn,og brukte ikke noe bedøvelse;)så da er det jo ikke no i veien for det da..:S hihi...Får se når skattepenga kommer:D haha!!!!!Legger ved bilder av de to jeg har,den nederste tok jeg når jeg var 15-16 år i hellas,den er det sykt dårlig farge p(+ att det ble dårlig bilde),måå få gjort noe med den også,er bare såå treg:P den andre tok jeg før jul i år,er kjempe fornøyd!!!:D På underarmen min<3
på venstre skulder!

2 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Den første var kjempefin - likte skrifttypen utrolig godt! :-D

Tjandra. sa...

takk:)
ja gjør det jeg også!enkel men fin;)