tirsdag 19. mai 2009

vært hos legen...

har fått en 2grads-forbrenning på foten:(
Det gjør såå vondt,hakke sovet noe inatt nesten!:S men nå er foten bandasjert,fått paralgin forte,og må hinke rundt som en idiot uten sko værtfall til fredag:P
Da skal jeg å bytte bandasje osv.
Kunne få krykker pga. att jeg ikke skal tråkke no særlig på foten,men det går jo ikke med vogn å sånn...så dette kan bli moro!haha!!!
Uffamei assa...uflaks jeg har noenganger:P

Yes da!Nå sovn snuppa,så må prøve å sove litt...rimelig sliten:S Blogges,Tjandra!

Ingen kommentarer: