torsdag 21. mai 2009

Fiin dag:)

Hatt besøk av "barsel gruppa" idag,det var koselig som alltid:)Vi lekte først her,så bestemte vi oss får å gå bort på lekeplassen!
De små lekte i sanda,husket,sklei på sklia å koset seg!sikkert ett tonn sand i klæra til Noranår vi kom hjem:P Var deilig å komme seg ut litt,pga. foten min har vi vært mye hjemme denne uka,det blir både mor og barn rastløs av:P Men når jeg kom hjem var det godt å "hvile" foten litt,blir vondt etter å ha gått med sko:(

Før det var tid for bad,kveldsmat osv. satt Nora og jeg litt i vinduet å så på lynet å hørte på torden,det var litt spennende da..;)hihiii...
Imorra skal jeg til lege å bytte bandasje,etter det skal Nora til pappan sin får hele helga:S det blir litt spennende,men da skal mor ut med disse mamma`ne på kvelden,lørdag til svergie med stian,og kanskje ut på kvelden,og søndag SLAPPE AV!!!:D Tror det blir en bra helg;)
Yes,nå skal jeg slappe av,trøtt idag...:P Blogges.!



Ingen kommentarer: