Ikke noe spesiell grunn for det egentlig,men er så fint vær,syns ikke det er noe vanskelig å ikke røyke idag ++ livet er ganske så bra for tiden!!!:D Jeg og den super blide jenta mi ruslet frem og tilbake til tangen,måtte ordne noe der!Men var sååå deilig!Etter det handlet vi litt,å nå benytter jeg sjansen litt på pc`n mens snuppa sover!Så er det ut i sola igjen;)YES...blogges,Tjandra


spise-pause på tangen;)

Titt-tei!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar