onsdag 27. mai 2009

lite blogging...

men har ikke skjedd så mye heller,så har ikke orket!Har vært en tur i byen idag,det var veldig kos,og etter det har jeg ryddet å vasket mens Nora har vært litt sammen Tommy.Imorra skal vi ikke så mye,og på fredag kommer mamma en tur,det blir koselig,lenge siden nå!Hun blir til lørdag,da skal de kjøre flyttelass til gjøvik...på lørdag skal jeg og Nora til enebakk å besøke Anne lill og Jonas i nye huset!det gleder jeg meg masse til:D:D
utrolig lenge siden nå,så vi har skker myyye å snakke om;)hehe...yes,nå sover snuppa,sskal bare slappe av.Blogges siden når det er litt mer å blogge om:P
-Tjandra

Ingen kommentarer: