fredag 1. mai 2009

Multimedia message

Er på gjøvik,og idag har vi koset oss ute hele dagen:) Nora stor koser seg med bestemor,oldemor og oldefar!reiser hjem imorra,så blogges vi!-Tjandra

Ingen kommentarer: