onsdag 6. mai 2009

idag....

har vi vært en liten tur på tangen,og nå er Nora litt sammen pappa.Bare slapper av imens,litt sliten idag...Nora er litt umulig om dagen,vil ikke sovne på dagen + att hun får noen innmari raseri anfall:S slitsomt,men men!Ellers skal hun sove hos pappan sin på lørdag,det blir første gang.Spennende,men går nok så fint så;)Blir faktisk litt godt med litt skikkelig fri,og gleder meg masse til kvelden;)Skal finne på noe med Stian tenker jeg,ikke noe bombe det kanskje...men blir moro!!:D
Imorra skal vi leke med Marita og Edel + Linn og Nora,det blir kos,På kvelden kommer Stian hit,skal se paradise sammen osv:D så p fredag kommer Sussi på besøk...gleder meg masse til det:D Yes,ellers er det ikke mye nytt,blogges...Tjandra!<3 Slenger medett bilde av snuppa,er sittestillinga si det;):P

2 kommentarer:

Marita sa...

hihihi, søtt bilde da!
blir kos å se dere igjen!

Tjandra. sa...

hihihi...mhmm!;)
jaa!blir kjempe koselig:D
sees imorgen...