har vi vært en liten tur på tangen,og nå er Nora litt sammen pappa.Bare slapper av imens,litt sliten idag...Nora er litt umulig om dagen,vil ikke sovne på dagen + att hun får noen innmari raseri anfall:S slitsomt,men men!Ellers skal hun sove hos pappan sin på lørdag,det blir første gang.Spennende,men går nok så fint så;)Blir faktisk litt godt med litt skikkelig fri,og gleder meg masse til kvelden;)Skal finne på noe med Stian tenker jeg,ikke noe bombe det kanskje...men blir moro!!:D
Imorra skal vi leke med Marita og Edel + Linn og Nora,det blir kos,På kvelden kommer Stian hit,skal se paradise sammen osv:D så p fredag kommer Sussi på besøk...gleder meg masse til det:D Yes,ellers er det ikke mye nytt,blogges...Tjandra!<3

Slenger medett bilde av snuppa,er sittestillinga si det;):P
2 kommentarer:
hihihi, søtt bilde da!
blir kos å se dere igjen!
hihihi...mhmm!;)
jaa!blir kjempe koselig:D
sees imorgen...
Legg inn en kommentar