folk blir fort nysgjerrige har jeg skjønt:P
Ikke noe galt i det,men stusser litt på en kommentar jeg fikk,er det sånn att det er noe regel på når man kan begynne å "date" igjen bare fordi man har barn??Skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg borti det!Egentlig er det ikke noe så big deal enda uansett,men syns det er utrolig koselig å ha noen å sitte inntil å se på tv med osv,og vi har det så utrolig moro sammen,føler vi kan snakke så bra sammen og alt,merker jeg har savnet dette utrolig mye,å det att jeg "har møtt" noen går jo ikke utover Nora i det hele tatt?!!Er jo uansett ikke sånn att jeg er på jakt etter en "pappa" til hun,det har hu jo,men handler om att jeg er bare snart 24,kommer ikke til å leve livet mitt alene bare fordi jeg har barn!Men Har ikke lyst å si alt for mye enda,men er nok litt betatt om dagen;)Det er en utrolig bra følelse,koser meg masse og syns livet er veldig bra nå!Å hva er vel bedre enn det;)
Måtte bare lufte dette...;)Å veit det er maaaange som bare syns det er koselig,er bare så mye rare ting folk sier,så blir litt frustrert innimellom!:P
Nå skal snuppa mi og jeg på ikea med bestemor,så må vel gjøre meg klar!:D Blogges,Tjandra
SÅ HA EN GOD DAG ALLESAMMEN!!!!!:D
4 kommentarer:
Så herlig, Tjandra! Bare kos deg! Det fortjener du;-) Vi skal da ikke slutte å leve livet og være lykkelige selv om vi har fått barn;-)
Vi må finne på noe en dag! <3
Klem
Takk;D
koselig å høre!!!ja det må vi;)åssen gikk det med barnehage start????klem il dere<3
Kjekt å være forelsket..spesielt når det blir vår og sommer :o) Du må vel selv føle hva som er passelig tidspunkt..Lykke til!! Hilsen Linda :o)
Linda:ja er det;)
ja det er det jeg mener,er da opp til meg,kun meg og ingen andre:D
takk takk;)klem til deg
Legg inn en kommentar