Susanne var også med,så da ble det en deilig tur i sola!Vel framme skulle anne lill på helsestasjonen,jeg og susanne + snuppa spiste litt lunsj,så fikk jeg ordnet det jeg skulle.Etter det satt vi litt på cafeen å skravla,før vi ruslet hjem igjen.susanne ble hentet da,men jeg og anne lill bestemte oss for å gå;)Herlig!
Nora klar for tur i sola:D
Halla!:D hihi,koser oss på cafe også vi...
etter det ble Annel ill og jonas med inn hit litt,småtrollene lekte så fint;)Veldig deilig med så mye luft å sol,håper det holder seg slik,da skal jeg å snuppa begynne å gå litt turer igjen! "se her da jonas.....;)"
Nora koser på jonas,får til og med nuss,såå go da;D
Vi leker så fint sammen:D
"skilt" til vogna eller noe...haha,litt stilig da..:P
Måtte bare kjøpe med ett,syns egentlig det er litt harry,men hadde de litt små på tangen,så var jo litt kult å;)
Nå er det tv tid,skal se hotel cæsar,også skogheims!God kveld,Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar