torsdag 19. mars 2009

Super dag idag:D

Var jo strålende vær idag også,måtte en tur på tangen,det skulle Anne lill og,så vi slo følge herfra:D
Susanne var også med,så da ble det en deilig tur i sola!Vel framme skulle anne lill på helsestasjonen,jeg og susanne + snuppa spiste litt lunsj,så fikk jeg ordnet det jeg skulle.Etter det satt vi litt på cafeen å skravla,før vi ruslet hjem igjen.susanne ble hentet da,men jeg og anne lill bestemte oss for å gå;)Herlig!


Nora klar for tur i sola:DHalla!:D hihi,koser oss på cafe også vi...

etter det ble Annel ill og jonas med inn hit litt,småtrollene lekte så fint;)Veldig deilig med så mye luft å sol,håper det holder seg slik,da skal jeg å snuppa begynne å gå litt turer igjen! "se her da jonas.....;)"Nora koser på jonas,får til og med nuss,såå go da;DVi leker så fint sammen:D

"skilt" til vogna eller noe...haha,litt stilig da..:P

Måtte bare kjøpe med ett,syns egentlig det er litt harry,men hadde de litt små på tangen,så var jo litt kult å;)

Nå er det tv tid,skal se hotel cæsar,også skogheims!God kveld,Tjandra

Ingen kommentarer: