tirsdag 17. mars 2009

SOL:D


Idag har det vært strålende vær,å det kriblet etter å finne på noe i fin været,så snakket jeg tilfeldigvis med Marita,hun og EM skulle ta seg en by tur.Vi slang oss med,var veldig hyggelig,ruslet litt rundt ute på aker brygge,kjøpte kaffe + kakao å bare koset oss ute i sola;)Blåste litt mye noen steder på aker men,lille snuppa mi har vært meget sutrete idag,men ser att hun er veldig sår i rompa+snørrete,akkurat de tegnene hun har hatt ved begge gangene det har kommet tenner,så er nok det!Ser ut som hun klør veldig også...Edel marielle var blid som alltid,og når begge snuppene våres hadde sovnet,gikk vi inn å tittet litt på senteret;)


Skulle egentlig bytte en topp jeg kjøpte sist,men de hadde den ikke lenger:P typisk,men fikk kjøpt meg noen hår-spenner å ett par øredobber...ikke akkurat stor handling idag nei;)hihi...

Nå håper jeg vesla mi sovner snart,å att natten går greit til tross for evn, tannfrembrudd!Tirsdag er en super tv kveld syns jeg,så nå skal jeg bare slappe av!God kveld-Tjandra:D

Ingen kommentarer: