onsdag 11. mars 2009

På`n igjen!;)






Igår bestemte jeg meg for att nok for være nok,nå må snuppa tilbake til å sove i sin seng!Lille klatremusa mi stupte nemlig ut av senga mi her en kveld,å er både gul å blå i panna stakkar:P
Det gikk faktisk overaskende bra,etter 2 timer å ett kvarter med HYYYYYLING sovnet hun,og våknet bare såvidt en gang!Så sov hun helt til 6.30:D
det er ikke såå ille til åssen det har vært noen ganger...så blir spennende å se åssen det går ikveld.Nå er hun endelig skikkelig frisk igjen,så nå må vi tilbake til faste rutiner!Det var tydelig idag att hun trengte en god natts søvn,har vært så blid å uthvilt,og det har jeg og;)
Yes,nå er de vel tilbake fra svømming,blogges...-Tjandra

1 kommentar:

Marita sa...

Så bra da! Håper dere kommer i god rutine fort da.
Ha en fin kveld!! Klemmer fra oss to =)