Har ryddet å vasket litt i leiligheten idag,vasket å hengt opp klær,så har jeg og Nora gått tur i sola:D Etter det gikk vi innom å handlet inn endel mat på rema.Syns ting er så mye lettere å få gjort når man har litt ekstra energi;)Å det får man av dette været...hihi.Nå skal jeg se på norske talenter osv.Imorra skal vi til byen å møte min barndomsvenninne Ida:D gleder meg masse!God helg alle sammen...-Tjandra
Slenger med et bilde av søta mi,som har lært seg å vinke;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar