
Tror vognen bare finnes i blå,men det gjør jo ikke så mye da;)

Ja,da var det som Marita sa,de har disse lekene på ikea og;)(TAKK FOR TIPSET;)hihi.)
MEN;myyye billigere:P hihi...da tror jeg rett å slett jeg går for de til snuppas ett års dag,kan vel ikke være såå stor forskjell på kvaliteten??både ikea å brio sine er jo i tre,begge "lær-å-gå"vognene kan man "bremse" hjulene på (så det ikke triller så fort før de kan gå) så da er det vel greit:D
Da må det bli en ikea tur snart istede da,Noen som vl være med??;)-Tjandra.
4 kommentarer:
Jepp! Vi snakkes da vennen!
Glad i dere! Gleder meg ! :D :D :D
Kooooooos!
hehe, ja jeg vet det, er kjempestor forskjell i pris..:P Finne på noe til uka kanskje?
ja!!!det hørtes hyggelig ut,christina og william å??:D
klemz
Christina og William vil gjerne finne på no;-) Er så alt for lenge siden nå!!
Jeg har også tenkt å kjøpe den gå vogna til William, men problemet er å komme seg til Ikea da.. Ordner seg vel;-P Når er det ikke lenge til de små fyller år!!! Det blir morro!! :-D
Klem<3
Legg inn en kommentar