søndag 22. mars 2009

Cafe og søndagskos!

Idag ruslet vi til flasken å møtte pappa Tommy.Spiste deilig lunsj,å bare koset oss!Nora syns det er så stas å være sammen med pappan sin,hyggelig å se;)Også har hun omdøpt han fra pappa til "dad"...hehe,sier iallefall det til han støtt å stadig!Kanskje noen engelske gener?:D
Nora fikk også hilst litt på foxy,det er litt fint,hun er så opptatt av hunder på bilder i bøker osv. så!Etter det dro vi bare hjem,rakk akkurat komme inn døra før regnet kom!Fikk "gått" sikkert hundre skritt her hjemme før leggetid..:P Nora har blitt så flink å gå når jeg holder hu i hånda,så vil helst bare gjøre det!hihi....Fikk kjøpt filmen "i ett speil,i en gåte" på statoil...YEEY!!!Har lest boka maaange ganger da jeg var litt mindre,syns den er så fin...men kommer meg aldri på kino,så er meget fornøyd med dagens videokupp!:D Sjekk sveisen til snuppa idag:P pigg sveis!!hihi...på med lue rett etter ett bad,da blir det sånn;)
Denne uka skal vi mye,fysio.imorra,forhåpentligvis besøk av sussi tirsdag+ att mamma kommer på kvelden,besøke Therese,Edwin,Marcus og lille "nyfødte" prinsessa Mari på onsdag(GLEDER MEG!!!)+ svømming på kvelden,til frisøren på torsdag og lør+søn. er det "pappahelg" for Nora!puh...ja...får se om det blir noe særlig blogging imellom alt;)hihi...Ønsker alle en god søndagskveld!-Tjandra

Ingen kommentarer: