lørdag 21. mars 2009

Så koselig..

Hmmm...hvem var du igjen??;)
...og møte min barndomsvenninne Ida i byen idag!!!:D
Blir litt drøyt lenge mellom hver gang,hun bor jo på gjøvik,å er ikke så ofte vi er der.Vi koset oss på cafe,shoppet litt og ruslet litt i sola;)
Nora syns det var stas med ett nytt fjes hun og....fikk handlet endel topper,en bukse,og litt små stæsj!YEEEEY!hihi....
Nå skal jeg bare se på tv,syns det bare er kjipe programmer,men men.ikke akkurat mye annet å gjøre?!;) Blogges...tjandra

Ingen kommentarer: