Når vi var vel hjemme fra byen igår kom Tommy og passet Nora,så fikk mor tatt en litt spontan tur på flasken å møtt Marita;D det var kjempe hyggelig,deilig å komme seg litt ut blandt folk en gang i blandt:D
Så vi fikk skravlet å tatt ett par øl/vin,Og pappa tommy hadde full kontroll her hjemme;)hihi...Yes,idag kommer Sussi,skal spise middag sammen oss osv.blir suuuuper kos!
God helg alle sammen,blogges....-Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar