Når Nora var 9 mnd var vi på en gratis fotografering hos Fame, men kjøpte bare ett bilde, å hos Fame får man ikke med en cd med bildene gratis. Men nå var de lagt ut på nettsiden dems, å selvom det er en "ramme" på de, så kopierte jeg de! Lenge siden jeg har sett de...å var jo endel bra!:)
2 kommentarer:
Hei. Så mange fine bilder:) Elsker bilder er så moro å se på dem senere...
Bilder er gullvært... :)
Ha en fin helg.
Klem
Hei, takk:) ja, elsker bilder selv...er utrolig gøy å ha!men skulle kanskje hatt litt mere plass på veggen etterhvert:P? hehe...klem
Legg inn en kommentar