fredag 28. mai 2010

Litt morro;)

Når Nora var 9 mnd var vi på en gratis fotografering hos Fame, men kjøpte bare ett bilde, å hos Fame får man ikke med en cd med bildene gratis. Men nå var de lagt ut på nettsiden dems, å selvom det er en "ramme" på de, så kopierte jeg de! Lenge siden jeg har sett de...å var jo endel bra!:)


(Bildet over har vi hengende på veggen, veldig fornøyd med det:))





Er jo gøy å ha da!Selvom kvaliteten var litt dårlig, pga de er så små;)-Tjanda
(Nora lurte fælt på hva vi driv med når vi var der tror jeg;P)

2 kommentarer:

Hilde♥ sa...

Hei. Så mange fine bilder:) Elsker bilder er så moro å se på dem senere...
Bilder er gullvært... :)
Ha en fin helg.
Klem

Tjandra. sa...

Hei, takk:) ja, elsker bilder selv...er utrolig gøy å ha!men skulle kanskje hatt litt mere plass på veggen etterhvert:P? hehe...klem