Hei:) Tusen takk for tipset men får det ikke til fordet:( gjorde som du hadde skrevet men det kommer ingen mlg tilbake.. Har tlf sony ericsson satio... Irriterende.. Hehe..Men takk for hjelpen...Ha en fin helg og 17.mai.Klem Hilde
har du prøvd å sende mms til go@blogger.com med teksten : registrer først da ?hmm...så rart...takk, god helg og 17 mai til dere også!
Legg inn en kommentar
2 kommentarer:
Hei:) Tusen takk for tipset men får det ikke til fordet:( gjorde som du hadde skrevet men det kommer ingen mlg tilbake.. Har tlf sony ericsson satio... Irriterende.. Hehe..
Men takk for hjelpen...
Ha en fin helg og 17.mai.
Klem Hilde
har du prøvd å sende mms til go@blogger.com med teksten : registrer først da ?
hmm...så rart...takk, god helg og 17 mai til dere også!
Legg inn en kommentar