fredag 14. mai 2010

små barn, store gleder;D

Nora fikk seg en ny lastebil idag:)og hun virker rimelig fornøyd m det!he he

2 kommentarer:

Hilde♥ sa...

Hei:) Tusen takk for tipset men får det ikke til fordet:( gjorde som du hadde skrevet men det kommer ingen mlg tilbake.. Har tlf sony ericsson satio... Irriterende.. Hehe..
Men takk for hjelpen...
Ha en fin helg og 17.mai.
Klem Hilde

Tjandra. sa...

har du prøvd å sende mms til go@blogger.com med teksten : registrer først da ?

hmm...så rart...takk, god helg og 17 mai til dere også!