mandag 3. mai 2010

Hei å hopp:)

Da er snuppa i seng, å jeg skal bare slappe av foran tv`n:) Litt slapp for tiden, så godt å bare chille`n på kvelden! Har ikke gjort så mye idag, kjørte Stian og Nora, så dro jeg hjem en tur. Så dro Tomas, Roy og jeg på vinterro senteret, bare loka der en stund, handla litt mat osv også dro de å fiska, å jeg hjem å vasket litt her!Ble grilling idag også, var ganske varmt i sola, så det var ikke feil nei!;) Nå er Stian hos en kompis, så bare koper litt på pc`n føre tv kvelden begynner!
Jaja, vi blogges siden! Håper alle har hatt en bra mandag! Legger ved noen bilder fra jeg leverte Nora i bhg idag tidlig, ikke så god kvalitet men, sånn er det med mobil kamera;P Tjandra.

♫♫♪♫♫♫♪♫ (har den nye sangen til Eminem skikkelig på hjernen, digger den!(men digger jo det mesteav Eminem så, ikke no bombe kanskje!;))♫♫♪♫♫♫♪♫ "not afraid" ;D

4 kommentarer:

Hilde♥ sa...

Hei. Takk for kommentaren på bloggen min. Eldste blir 12 nå i mai. mellomste blir 2 i juli og minstemann blir 3 mnd 25 mai. Fin blogg du hadde laget på blogg.no..
Nora er så utrolig søt.. Ha en fin kveld... Klem Hilde

Tjandra. sa...

ja da har du litt i gjøre tenker jeg ;) hehe...koselig da! jo takk, men beholder nok bare den gamle...ville egentlig prøve noe nytt, men liker meg her jeg :D
Takk for det, hun er ett sjarmtroll ja!klem

Hilde♥ sa...

Vi koste oss veldig i Gjøvik..
Syns det er så utrolig fint der..
Ha en fin dag..
Gratulerer med lappen forrestten:)
Klem Hilde

Tjandra. sa...

Så bra!
Ja er fint der, blir jo noen turer på oss dit å støtt;) Takk, utrolig deilig å være ferdig, praktisk å ha når man har barn gitt;)klem