Ble grilling idag også, var ganske varmt i sola, så det var ikke feil nei!;) Nå er Stian hos en kompis, så bare koper litt på pc`n føre tv kvelden begynner!
Jaja, vi blogges siden! Håper alle har hatt en bra mandag! Legger ved noen bilder fra jeg leverte Nora i bhg idag tidlig, ikke så god kvalitet men, sånn er det med mobil kamera;P Tjandra.♫♫♪♫♫♫♪♫ (har den nye sangen til Eminem skikkelig på hjernen, digger den!(men digger jo det mesteav Eminem så, ikke no bombe kanskje!;))♫♫♪♫♫♫♪♫ "not afraid" ;D
4 kommentarer:
Hei. Takk for kommentaren på bloggen min. Eldste blir 12 nå i mai. mellomste blir 2 i juli og minstemann blir 3 mnd 25 mai. Fin blogg du hadde laget på blogg.no..
Nora er så utrolig søt.. Ha en fin kveld... Klem Hilde
ja da har du litt i gjøre tenker jeg ;) hehe...koselig da! jo takk, men beholder nok bare den gamle...ville egentlig prøve noe nytt, men liker meg her jeg :D
Takk for det, hun er ett sjarmtroll ja!klem
Vi koste oss veldig i Gjøvik..
Syns det er så utrolig fint der..
Ha en fin dag..
Gratulerer med lappen forrestten:)
Klem Hilde
Så bra!
Ja er fint der, blir jo noen turer på oss dit å støtt;) Takk, utrolig deilig å være ferdig, praktisk å ha når man har barn gitt;)klem
Legg inn en kommentar