Idag sov jeg og Nora helt til 9.40!! det må være ny rekord tror jeg, å meget sjelden vi er oppe senere enn mellom kl 6 å 7...så det var superdigg! Gikk nesten rett ut på verandaen i sola, spiste frokost osv, så dro vi til Anne Lill, Lars Erik og Jonas. det var kjempe kos, grilla, spiste is å unga lekte, selvom Jonas ikke var helt i form.Nora hadde jo selskap av lille søte Ola, til Camilla og Andre som bor ved siden av, koselig å hilse på de også!

Etter det dro vi hjem, lekte litt mere på verandaen, føre det var natta for lille snuppa!Håper alle har hatt en fin helg, det ar vi :) Tjandra.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar