Hatt den koseligste morgenen med snuppa mi! heldig jeg som har en så fiiin datter;) Nå rydder å vasker jeg litt her, så er det det fri helg helt til mandag. Nora er hos pappa`n sin. Ikveld kommer Trine, Tomas å kanksje Roy hit. Blir kos!

GOD HELG og god pinse allesammen:D
2 kommentarer:
Uff. Ørebetennelse er jo så vondt :-( Husker når William hadde akkurat det sammen, det var virkelig et mareritt og få i han både pencelinen og øyedråpene. Lykke til med det! Får håpe det går fort over da!
Hørte det gikk hardt for seg på lørdag ;-) Jeg vurderte å dra på signalen, vi var på fest men kom oss aldri avgårde..
Vi må finne på noe snart! Både med og uten barn <3
jeg veit!!det er supervondt:( Ja, håper medesinen virker fort..å att jeg får det i hun;P hehe
hmm...så "hardt for seg" for min del ble det ikke, orka ikke drikke så mye, var ute på fredag å;) haha...men gøy var det:)
ja det må vi, både med og uten ja:) alt bra med dere?stooor klem!♥
Legg inn en kommentar