Håper alle nyter sola å varmen, nå kommer sommern for vi tru;D Nora min skulle på tur med bhg idag å se masse dyr, det er nok stas ja:) Etter det skal hun til pappan sin, frem til imorra! Blir nok bare å slappe av foran tv`n her tenker jeg, er jo finale uke på paradise, å det kan man ikke gå glipp av;) hehe...blogges ppl! Ciao`onsdag 19. mai 2010
Sol å sommer!!!:)
Er jo plutselig utrolig deilig vær, å varmt!!!:D Yes, sommer`n kommer...men det er jaggu mye jeg skulle gjort for å slippe å være så allergisk, prøvde å sitte litt ute i sola istad, men er bare så tett idag:/ føles som jeg ikke får puste ute vett! Heldigvis pleier det å gå seg til etter noen dager, er somregel bare ille i starten når detta "pollen-sjokket" kommer, men en smule slitsomt gitt! Er så rart å, for som barn var jeg ikke allergisk mot noe, men vips på 18 års dagen min ble jeg pang allergisk mot pollen!? Å siden har jeg jo blitt super allergisk mot støv også, no dritt!:P
Håper alle nyter sola å varmen, nå kommer sommern for vi tru;D Nora min skulle på tur med bhg idag å se masse dyr, det er nok stas ja:) Etter det skal hun til pappan sin, frem til imorra! Blir nok bare å slappe av foran tv`n her tenker jeg, er jo finale uke på paradise, å det kan man ikke gå glipp av;) hehe...blogges ppl! Ciao`
Håper alle nyter sola å varmen, nå kommer sommern for vi tru;D Nora min skulle på tur med bhg idag å se masse dyr, det er nok stas ja:) Etter det skal hun til pappan sin, frem til imorra! Blir nok bare å slappe av foran tv`n her tenker jeg, er jo finale uke på paradise, å det kan man ikke gå glipp av;) hehe...blogges ppl! Ciao`
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar