Igår var vi en tur hos mamman til Stian. Var kjempe koselig, Lilja og Nora lekte, vi spiste god mat å kjempe god gulerot kake! Idag har jeg å snuppa vært en tur på ski senteret, også bare kosa oss her hjemme:) Etterpå når Stian er ferdig på jobb kommer han og Lilja, hun skal være hos oss til søndagen, å det gleder Nora seg til iallefall:)

ikke tatt så mange bilder i det siste, men kommer nok;) Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar