fredag 14. mai 2010

♥ ♥ ♥

Igår var vi en tur hos mamman til Stian. Var kjempe koselig, Lilja og Nora lekte, vi spiste god mat å kjempe god gulerot kake! Idag har jeg å snuppa vært en tur på ski senteret, også bare kosa oss her hjemme:) Etterpå når Stian er ferdig på jobb kommer han og Lilja, hun skal være hos oss til søndagen, å det gleder Nora seg til iallefall:) ikke tatt så mange bilder i det siste, men kommer nok;) Tjandra

Ingen kommentarer: