
Blitt litt lite blogging i det siste, men sånn er det med syke små troll i hus;) Men nå er iallefall Nora min frisk igjen, å tilbake i bhg! I helga har vi hatt besøk av mamma, det var koselig som alltid:)
Ellers skjer det vel ikke så mye nytt å spennende her...herlig at sola titter frem igjen da. Så da er det bare ut å nyte da;)
(Fikk så fiin blomst av min kjære her om dagen, *superduperkoselig* :D Love u! ♥ )
-Tjandra.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar