Har jo vært uten kamera lenge nå, å er litt lei av å ta dårlige bilder med mobilen. Men igår kom min kjære hjem med bursdagsgave litt på forskudd til meg, ett KAMERA!!!!:D også er det rosa i tilegg, gleeeeder meg til å kunne ta masse fine bilder igjen, å ikke minst å ha ett kamera til sommerferien osv;) Tnx Stian, love it ♥

Var egentlig det eneste jeg virkelig ønska meg i bursdagsgave, så er superduper GLAD!:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar