torsdag 17. juni 2010

Ferie!

Har iallefall fått gjort noe fornuftig i ferien min, har rydda opp i alle bildene på pc, å overført til hardisk. Å tro meg, det var MANGE bilder;P Gjort litt ufornuftig å (eller bare kjeda meg;P) se: bildet, hehe...men er sant da, så Stian: jeg elsker deg;D ♥ men det har du vel skjønt:)

Ellers har vi sett 5 sesonger av " how i met your mother" ++ Ooh yeah! nå gleder jeg meg bare til Fredagen!!! Ut å feire Marita, med beste jentene ♥ Og selvføgelig til søndag, å få se Nora min igjen!!!!!!!!!!!!!savner hun masse;)

Natti!!

Ingen kommentarer: