Det var en trøtt liten snuppe som sovnet fort, etter en helt herlig helg ♥ Nå er det siste uke i bhg, før 4 uker ferie på Nora, hun skal først en uke til pappa, så er det 3 deilige uker sammen meg og Stian:) Gleder meg! Skal mye moro, til Arendal, dyreparken i Kristiansand, til Gjøvik, å sikkert noen turer på stranda på Nesodden:)God mandag allesammen:) Tjandra
2 kommentarer:
Flotte bilder hilsen å dem. :-)
hehe, Takk:) fine jenter vettu!:)
Legg inn en kommentar