mandag 28. juni 2010

Søndag:)

Igår dro vi bort til mamma`n til Stian å dem, hjalp til å rydde ut av bua der mens Nora lekte med Lilja og Maren!:) Det er jo så stas, å disse jentene kledde Nora opp i kjole, trillet hun i vogna, hoppet på trampolinen å hadde det moro! Etterpå grillet vi å spiste is, før vi dro hjem! Det var en trøtt liten snuppe som sovnet fort, etter en helt herlig helg ♥ Nå er det siste uke i bhg, før 4 uker ferie på Nora, hun skal først en uke til pappa, så er det 3 deilige uker sammen meg og Stian:) Gleder meg! Skal mye moro, til Arendal, dyreparken i Kristiansand, til Gjøvik, å sikkert noen turer på stranda på Nesodden:)

God mandag allesammen:) Tjandra

2 kommentarer:

Morten sa...

Flotte bilder hilsen å dem. :-)

Tjandra. sa...

hehe, Takk:) fine jenter vettu!:)