Leke litt i sandkassa!
Ut p tur..:)
Plukke blomst!
Sykle litt..
Moro med bøtte, båt og vann i bassenget!
Igår var vi ute nesten hele dagen, Nora var jo først i bhg, så lekte vi masse her hjemme. Gikk en tur i nabolaget gjorde vi å! Så fikset vi litt mere på bilen min, noe det blir mye av om dagen;) hehe...er bare noen små feil, men godt å få gjort! Å Nora syns det er moro å være hun også..Idag skal hun til pappan sin etter bhg, så da blir det enda mere bil mekking på oss;) Men er herlig med disse dagene man kan bare være ute, Love it! ♥
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar