tirsdag 30. mars 2010

Malt påskebilder! :D

Idag har Nora min malt fiiine påskebilder til Bestemor, Oldemor og ett til mamma da :) Hehe..malte på sånne små lerret, så det var litt moro!(bildet under er det hun malte til meg da) Imorra er det siste dag i bhg føre påsken, den stenger 12, så da henter jeg hun de, så går turen til pappan sin. På torsdag reiser Nora, Stian og jeg til gjøvik,der blir vi til lørdagen, da skal Nora til pappa igjen! Blir vel ikke så mye blogging i påsken da, så ønsker alle en kjempe fin påske! klem herfra!

Ingen kommentarer: