Imorra er det siste dag i bhg føre påsken, den stenger 12, så da henter jeg hun de, så går turen til pappan sin. På torsdag reiser Nora, Stian og jeg til gjøvik,der blir vi til lørdagen, da skal Nora til pappa igjen! Blir vel ikke så mye blogging i påsken da, så ønsker alle en kjempe fin påske! klem herfra!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar