mandag 22. mars 2010

Helga!:)

Har hatt en super koselig helg! På Lørdag dro vi først å handla på vinterbro,så bort til svigermor og Lilja,fikk servert vaffler å is!Mmm..:)Lilja og Nora lekte å kosa seg! skal si det var en liten frøken som syns det var stas!!
etter det dro vi bare hjem,snuppa la seg,å jeg og stian kosa oss med ett glass vin så en film!:)

På søndag trosset jeg og Nora det dårlige været, å lekte masse ute her, det var super moro for lille *jeg-vil-helst-bare-leke-ute:)* hehe...så gikk vi inn,spiste pølser,som å er en slager!Resten av dagen bare tulla å kosa vi inne,herlig helg:D Legger med litt bilder av skjønningen min... sovna på sofaen..
uteee!!!
Happyyyy!!!!
kjøre traktor!!!
Håper alle har hatt en fin helg,blogges-Tjandra.

Ingen kommentarer: