etter det dro vi bare hjem,snuppa la seg,å jeg og stian kosa oss med ett glass vin så en film!:)
På søndag trosset jeg og Nora det dårlige været, å lekte masse ute her, det var super moro for lille *jeg-vil-helst-bare-leke-ute:)* hehe...så gikk vi inn,spiste pølser,som å er en slager!Resten av dagen bare tulla å kosa vi inne,herlig helg:D Legger med litt bilder av skjønningen min...
sovna på sofaen..




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar