onsdag 17. mars 2010

Jadda så...

idag har vært en slapp dag,ikke gjort noenting egentlig! Har hatt så sykt vondt nederst i magen på høyre side ett par dager nå:/ Hatt det en gang før,å da var jeg hos legen...fant ikke no,så ble sendt til ul av magen,men fant ikke noe de heller.Lurer fælt på hva det kan være! Skal til legen igjen imorra da,så får vi se! Kjennes nesten ut som mensen smerter,bare tusentusentusen ganger værre,men så går det over...hmm,jaja...litt kjedelig att jeg må reie helt til fastlegen min på nesodden,har jo bytta til lege i Ås,men det er lissom ikke i bruk føre 1 april:s men det får gå! Yes,blir vel bare å slappe av videre idag,Nora skal jo noen timer til pappan sin å,så da har jeg og min kjære litt alenetid før vi henter hu!
Så håper jeg bare vi finner ut hva det er imorra...slitsomt å få SÅ vondt,heldigvis går det lissom over,men er helt jævlig når det først setter igang! MÅ iallefall være bedre til fredag,da har jeg siste (:D) kjøretime med kjørelærer,å det er jo tre klokketimer,så da er det viktig å være i form;) Ha en fin dag allesammen! Så blogges vi...

Ingen kommentarer: