torsdag 25. mars 2010

Multimedia message

Har levert Nora i bhg,vi var spreke idag å gikk med bæresela:) Greit med en jente som fortsatt passer den! Deilig vår stemning ute da, mildt og godt!mangler bare sola nå;) Tjandra.

Ingen kommentarer: