onsdag 24. mars 2010
*kosekooos*
Var sååå koselig idag når verdens beste snuppe kom hjem me påske lilje i en kjempe fin potte hun hadde malt i bhg :D Kom bærende på den å sa "Noa malt, Noa malt" *søtamiiiii*
Måtte bare blogge bilde..;) *stoltmamma*
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar