onsdag 24. mars 2010

*kosekooos*

Var sååå koselig idag når verdens beste snuppe kom hjem me påske lilje i en kjempe fin potte hun hadde malt i bhg :D Kom bærende på den å sa "Noa malt, Noa malt" *søtamiiiii* Måtte bare blogge bilde..;) *stoltmamma*

Ingen kommentarer: