idag fikk jeg gjort en hel del her hjemme,rydda,vaska klær,vaska gulv,oppvask, osv her inne.Og når jeg først var så godt i gang,å det var SÅ fint vær ute,fikk jeg rydda bort en hel masse rot ute på verandaen og måket snø der også!Var jo bare helt herlig i sola:) Så da gikk jeg likegreit til bhg å henta Nora,så ble det en tur også:)Gleder meg så utrolig mye til vår/sommer nå....men man merker at det går mot de tider,er jo så mye lysere på morran når vi står opp,å det hjelper masse;) Ellers er det kjøring igjen imorra,det blir bra,kjørelærer har hatt vinterferie,så syns det har gått litt treigt unna her:P
hehe.-Tjandra

legger ved ett bilde fra 17 mai i fjor,*savne sola* hehe...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar