På Torsdagen reiste Stian, Nora og jeg til mamman min på Gjøvik! Men lille jenta mi var ikke helt i slaget med feber å greier, bare slappet av hos mamma første dagen, så gikk jo greit! Fredagen reiste vi å hentet bestemoren min, så dro vi alle sammen til onkelen min Roy og Vigdis på Fall! Det var kjempe koselig, er jo gamle huset til bestemor og bestefar, så vi har jo lissom "vokst opp" der allesammen. Utrolig lenge siden jeg har vært der nå, også var det kos å vise det til Stian og Nora :) Roy og Vigdis har en pusekatt, det var først litt skummelt, men mest stor stas for Nora:) Senere på dagen fikk vi servert kalkun + masse godt tilbehør, var en superkos dag, å en litt små-syk snuppe sovnet fort i bilen på vei hjem ;P



På Lørdagen dro vi hjemover igjen, leverte Nora hos pappan sin på Nesodden for noen dager. Så da ble det en tur ut i ski på "krydder" det var kjempekos, møtte jo noen kjentfolk også;)
Søndagen bare slappa vi av...jeg gadd ikke stå opp av senga føre kl var nesten fire...hehe,ikke ofte det lenger,så var litt digg! Mandagen henta vi snuppa igjen, alltid kos å få hun hjem. Å nå er det tilbake til hverdag! Liker de best jeg, selvom vi har hatt en kjempe bra påske!! :D Håper alle andre har koset seg også,blogges...-Tjandra.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar