mandag 19. april 2010

Har vært å...

handlet litt små ting til Nora på Ski senteret. Nå er det vår, å mye de trenger, heldigvis har vi fått såå mye fint og nødvendig i bursdagsgave til snuppa, men var ett par ting som manglet! Så da har jeg fått kjøpt: Strømpebukser, tynt skjerf å en tynn lue (som var sååå søt;)) !!Salg var det å, så kostet jo nesten ingenting :D Me liiiike! Så det så!:)

Ingen kommentarer: