onsdag 29. juli 2009
Multimedia message
Fortsatt besøk av anne lill å jonas:)idag har vi hatt en litt latere dag:p vært å spist på flasken,gått en tur,å bare leket hjemme!Nora skal jo til pappa litt etterpå og.blogger mere bilder av de to siden;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar