onsdag 29. juli 2009

Multimedia message

Fortsatt besøk av anne lill å jonas:)idag har vi hatt en litt latere dag:p vært å spist på flasken,gått en tur,å bare leket hjemme!Nora skal jo til pappa litt etterpå og.blogger mere bilder av de to siden;)

Ingen kommentarer: