onsdag 22. juli 2009

Koser meg!:)

Blir litt lite blogging for tia,men har lissom bare ikke giddi:P Men,jeg koser meg masse for tiden jeg:)På fredag var det jo bursdags fest for stian å en annen på vinterbro,det var kjempe moro,lørdag var vi ikke ute av døra omtrent,bare så film å slappet av,søndag var vi i vestby hos ett vennepar av stian å så film,så kom snuppa mi hjem,vi bare leker å koser oss på dagen,også har jeg å stian slappet av på kvelden:D Igår var vi først på flasken å møtte anne-lill og jonas,lenge siden så var mega-hyggelig,så i vestby igjen hos det venneparet av stian,de har en sønn som bare er en mnd eldre enn Nora,det var kjempe kos,ungene lekte,vi jentene skravla å gutta spillte playstation;P Ble en smule sent,men snuppa var så flink,klagde ikke`no:)Men jeg har hatt vondt i halsen å hostet endel lenge nå,så skal til legen etterpå å sjekke ut hva det er,er så slitsomt,for sover lite!Men Nora skal jo litt til tommy...så er jo greit,yes...blogges,got too go!-Tjandra.....

Ingen kommentarer: