igår var jeg å Stian ute å spiste,så dro vi på kino.Så "hangover" den var kjempe morsom!!:)Så var en koselig kveld.Ikveld skal vi ut på byen å feire bursdagen min spm var på onsdag:D Gleder meg masse,skal til Susanne først,også blir det ut å danse;)
Yes,blogger sikkert bilder imorra,hehe,god helg!-Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar