lørdag 4. juli 2009

hello..

igår var jeg å Stian ute å spiste,så dro vi på kino.Så "hangover" den var kjempe morsom!!:)Så var en koselig kveld.Ikveld skal vi ut på byen å feire bursdagen min spm var på onsdag:D Gleder meg masse,skal til Susanne først,også blir det ut å danse;)

Yes,blogger sikkert bilder imorra,hehe,god helg!-Tjandra

Ingen kommentarer: