søndag 26. juli 2009
Vi har...
Har hatt nok en fin helg:)på fredag hadde jeg først barsel gr.her på lunsj,så gikk vi bort på en lekeplass,Koselig som alltid!på kvelden bare slappet jeg å stian av foran tvn.lørdagen dro vi til vestby.stian,jeg,vibecke,marius,og tomas grillet og spilte gitar-hero,mens Nora og lucifer lekte å koset seg:)alltid veldig hyggelig der,å Nora syns bilen til luca er såå fin;)ble litt sent,men snuppa oppførte seg eksemplarisk som alltid;p idag har jeg å Nora gått tur,så spist på bistroen,å bare koset oss hjemme!imorra kommer anne lill og jonas hit,de skal være hos oss noen dager:)så da finner vi vel på litt av hvert!så blogges vel!Tjandra
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar