mandag 6. juli 2009

Bra helg:D

På lørdagen var det tid for å feire bursdagen min,Jeg,Stian,Marita,Christina og Linn dro til Susanne først og forset litt der!Det var kjempe koselig,tok ikke lang tid før vi var igang med dansingen:P Så dro vi til et sted som heter lipp,der fikk vi danset MASSE mer...hehe,kjempe støl etter all dansingen idag!:P Selvom det ikke ble veldig mange timene ute på byen,hadde jeg det kjempe moro!Dette må gjøres igjen jenter(og Stian;))hehe!!!Takk for fine gaver også;)


Resten av helgen har jeg bare slappet av med min kjære her,sett film å spist pizza,hamburger osv:)syns det er så koselig å bare slappe av sammen kjæresten sin!Så kom jo Nora snuppa mi hjem igår også,det er alltid kos!Idag har vi hatt en innedag,orket ikke finne på så mye i regnet!men digg det å innimellom!Yes,vi blogges...Tjandra

Ingen kommentarer: