







Resten av helgen har jeg bare slappet av med min kjære her,sett film å spist pizza,hamburger osv:)syns det er så koselig å bare slappe av sammen kjæresten sin!Så kom jo Nora snuppa mi hjem igår også,det er alltid kos!Idag har vi hatt en innedag,orket ikke finne på så mye i regnet!men digg det å innimellom!Yes,vi blogges...Tjandra
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar