tirsdag 28. juli 2009

Multimedia message

Da Er Nora,jeg,jonas og anne lill hjemme fra sverige tur:)ble nytt bil sete på begge to,maxi cosi,og rosa på Nora da;)jonas fikk likt i brun å svart!hatt en Koselig tur,med snille unger:)

1 kommentar:

Marita sa...

så fint sete!! sees til uka?