tirsdag 28. juli 2009
Multimedia message
Da Er Nora,jeg,jonas og anne lill hjemme fra sverige tur:)ble nytt bil sete på begge to,maxi cosi,og rosa på Nora da;)jonas fikk likt i brun å svart!hatt en Koselig tur,med snille unger:)
1 kommentar:
Marita sa...
så fint sete!! sees til uka?
31. juli 2009 kl. 22:33
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
så fint sete!! sees til uka?
Legg inn en kommentar