Var vi På fredagen på fest på svartskog,på hytta til Tommy og Cathrine!Der var det mange kjente som jeg ikke har sett på mange år,superkos!kjempe fint sted å,vi sov der,på lørdag dro v til stian,var der en stund,så dro vi å spiste også hit...resten av helga har vi bare slappet av med film å godteri;)Nok en BRA helg med min kjære;D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar