søndag 2. august 2009

liten oppdatering;D

Vi har jo hatt Anne Lill og Jonas her nesten hele uka som var,så koselig å se de igjen!Nora og Jonas er jo såå søte å,driver å nusser på hverandre osv:)aww....hehe!Så på fredagen var jeg å Nora ute i skogen,å på en leke plass å husket litt,føre hun dro til pappa for helga:) Lille vakringen min:)
ut på tur...;)
søtingene;P




Ingen kommentarer: