merker jeg er SÅ lei regnet nå...men jeg er vel ikke alene om det!men,Nora bryr seg ikke,så ut skal man uansett;P
Ellers så har vi bare små rydda litt inne,funnet frem litt klær osv som skal merkes føre bhg start...har egentlig nok å gjøre,men er litt treig for tia!Å det er pga været ass...(skylder på det:P)jaja...ellers ikke`no nytt,blogges siden:D Tjandra.



Godt regntøyet passer rimelig greit da iallefall...;)støvlene er jo ALT for store,har en snuppe med veldig små føtter,så ikke lett det der:P
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar