torsdag 27. august 2009

På tide...

..med en liten oppdatering herfra!;P
Har gjort litt siden sist,var en tur på gjøvik å besøkte mamma,å bestemor å bestefar!Stian var med å det var kjempe koselig,bortsett fra at Nora fikk veldig høy feber der,hadde 40,3 på det meste,men det gikk fint,så var en velykket stur alt i alt(hvis man ser bort i fra noen små detaljer,kjørte feil på veien til,en svart katt som løp over veien å førte til div.uhell osv...:P);)

Ble noen dager bare hjemme etter det,så var det på`n igjen med bhg,det går super fint!Jeg har fått brukt tiden hun er der til å ordne masse papirarbeid å diverse som må ordnes,greit å få det gjort å:D
Imorra skal vi på kontroll på helsestasjonen,så er det bhg litt etter det!Så er det helg!yes,yes...

fikk handlet vinter jakke ++ til Nora i byen idag å,skal si det er mye de trenger!Fant vintersko her om dagen...men de er litt store.Ellers er det tenner (5stk) på vei hos Nora,så har vært litt trøbbel med legging osv,sikkert derfor hu hadde feber å,men får jo vondt av de små da,ikke bare bare!jaja,GOD HELG litt på forhånd:)Tjandra
Skal prøve å bli litt flinkere å blogge igjen etterhvert å...kommer også mere bilder snart!lover;)

Ingen kommentarer: