fredag 19. juni 2009

Yes da!

Det er fredag,sola skinner å snart klart for dansketur!!:)
Gleder meg nå,men foreløpig bare koser jeg med med Nora min,som skal være hos pappan sin i helga!:)

Så må jeg legge til det at hvis "visse" personer fortsetter å kommentere på bloggen min nå,skal ikke dere mene så mye om trakassering,det er nettopp det dere driver med nå!Slutt å ring å legg på til meg hele natta også forresten,det har vi vel vokst fra?
OG DU?: ikke legg igjen trusler...DA går du over streken!Koster meg ikke mye å annmelde slike forhold...bare ett lite tips!

Til alle mine ANDRE kjære lesere vil jeg bare si GOD HELG!!!:D kos dere i sola,blogges...-Tjandra!

Ingen kommentarer: