Var veldig koselig å besøke mamma,å se hvordan de har fått det i leiligheten på Gjøvik:)Slenger med litt bilder,stooor hage har de,å det syns Nora var stas;)MEN,er alltid kaldere på gjøvik,å er jo helt nede ved Mjøsa,så blåste surt...brr:P men fin tur var det!!


* Mamma elsker deg*
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar